Saturday, August 1, 2009

tak puas ati.........

kenape lar dier xpuas betul ngn aku.........

aku ader wat salah besar ke ngn dier....rsnye aku try ambik hati dier

sebb aku fhm sgt dier mcm mn......tp rupenye still dier xpuad ati gk ngn aku...

ader kkwn kater dier jeles aku nk g futher study dats y everythn yg aku wat, all wrong dpn mater dier..........xkn smpy mcm tu sekali.....setiap org ader rezeki masing2..aku sure rezeki yg dier dpt,aku xdpt.......so, fair lah......tp knp dier still xpuas ati ngn aku....

payah la mcm nie.....keje satu tempat...mulut bergelaktawa tp dlm ati, masing2 simpn perasaan kurg seng.......

takpelah da,aku pun dh nk benti keje,xpayah lah ko sush2 ati ttg aku.....aku tw sure ko best giler aku dh benti kan..........aku doakan hidup ko bahagia....

No comments: