Saturday, March 27, 2010

ape kehe nye yob?

mlm nie ader forum bait muslim..mahu pergi atau tak..aku tak decide lagi..*sblm2 nie ader forum ke hape program kt dewan dpm tu kau tak kecoh pun nk pergi or tak..sekali decide je..*..tp forum kali nie, aku betul2 tak tahu...dulu aku salu rapu2 ngn housmate kuh aku suke sgt ngn ikatan perkahwinn sbb ia adlh ikatan yg halal..*walau aku sndr sdg dok bersenta skang nie* aku suke dgr cite kkwn aku yg nk kawen, yg akn kawen...aku rase mcm dyowg bertuah krn itu satu cara Allah mahu menjaga hati mereka dr sbrg anasir2 luar yg boleh rosakkn pemikiran..kalau dulu dr kecik aku tak sabar nk jd dewasa..sbb aku taw, mase aku kecik mane ader sape nk kawen ngn aku kn?...*oh..kecik2 dh gatalkn?..haha*.. housmate aku suke tentang aku, bile aku ckp aku ske jd besar..tp aku tak kesah..bkn ramai yg ske jd org besar...* eh, aku masih 18 thn la..bday aku xsampai lg"*..salu kn kiter dgr ayt2 mcm nie wpun diri tu dah tua tahap boleh dpt ank dh...sbb tu aku tak kesah, kkwn aku tak support aku yg ske besar nie...
tp, skang...bile aku tw ader forum bait muslim..aku rasa mls sgt nk gie..emm aku tahu sumer ni sbb *kesah tu*...maaf ye, terlalu pemalu aku nk cite kt cni..buat kkwn yg tahu cerita 1 syawal..harap biar pecah di perut jgn pecah di mulut ye sblm aku pecahkn hati dn jantung engkorg....emm, setat je dr saat tu..aku rase mcm * eerrr apekah?*...ish!..nk je aku libas ngn ekor kuda 'dier' tu..sebbek mak aku dulu jenoh mengajarkn aku nilai2 moral yg tinggi dn kesedaran sivik yg cukup stabil..jdknye, aku takde la libas kau kn,pakcik?...hesshh~~..
aku nie bkn ape...aku nie ader tidurnye tahuk...bile aku tidur tu, nk katil yg empuk2, kalau tak empuk pon..jgn sampai sakit tulang belakang aku..aku bknnye demanding sangat..tp t kalo aku sakit belakang..camne aku nk kerje?...ko nk kasi aku kerje?..mcm2 yg aku pikir...tp aku rase, ko lebih pentingkn tidor ko je, dr tidor aku...

alamak!..aku dah melalut laut da nie..back to the parents, aku nk pergi ke tak forum tuuuuhhh???

p/s: tidor= impian...
p/s 1 : mcm tade kene mengena je entry aku kali nie...

2 comments:

Aishafarhana Radzi said...

ehem2...hehe...xpe2..ak phm..

yana said...

huhu...takpe..alhamdulillah..everythin's settled...:)