Thursday, March 25, 2010

senyum :)

aku bahagia melihat kau bahagia
walau hakikatnya, di dalm aku penuh seribu satu duka dan keraguan,
aku senyum melihat kebahagianmu
aku fikir biar satu hari nnt aku bisa melihat kau tersenyum kearah ku
penuh tanda tanya di ruang mata hatiku
adakah aku tak layak untuk hidupmu
kau tahu..
kau yg pertama mnjd sahabatku
......
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
....
....
.....
.....
.....
.....
.....

~banyak yg aku mahu coretkn ttg kau..aku tak tahu..kau mahu mengambil tahu atau tidak ttg ape yg aku tuliskn..dan aku juga tak tahu sama ada kau bc ataupun tak..tp yg aku tahu aku da mampu untuk menulis ttg kau..adkh krn mata aku kembali atau dada aku yg sudah menghimpit, hny aku yg tahu....selamat barbahagia wahai sahabat terulung pnh aku miliki~

p/s: tulisan biar gelap, sbb ia kisah duka..^_^

3 comments:

rhna said...

ape ni sayang. sedih2 ni. utk aku ke? tape2 aku pahammm. jgn riso heheh :D

Unknown said...

sha, ingat. selalu senyum ok :)

.traCtus.soLitaris. said...

rye- thanks rye..aku sayang ko!!!..hidup2 baik dlm hati aku ek sayang!!

paklong- baek paklong...sha nk jd mcm paklong...senyuuummmm^_^