Friday, January 15, 2010

anak nakal...

emmm..agak teragak2 nk post entry nie...tp aku nk tulih gak sbb aku rs dier lawak...hahak...

satu ari di pagi yg aku rs agak hening...berjalan bersama seorg ank dara yg cekal menemani aku ke university...bkn ke saje, dari juga begitu...berjalan kedepan(tak berani pulak nk jln kebelakang), melangkah dgn semangat ingin pulang ke rumah yg tinggi ( biler dh pergi kelas, mesti balik rumah kn lepas tu...?), memegang buku2 pelajaran, kaki yg menggeletar dan badan yang shaking2..( uh...sungguh sejuk pd ari itu)...

sha- eh, besar ke kot aku yg cam dr.nawal tu??
aishah- besar...ko tw x mcm ape...mcm ank nakal pakai baju mak dier...

nie la kot tu

alamak aih! anak nakal?? hahahahah..aishah..ke situ ko pikir aku ye...

aishah- bile ko pakai baju tu..ngn bahu terlebihnye..sebijik ah cm ank nakal curik baju mak dier...

aishah,aishah........
besar ke??????????????anak nakal....

No comments: