Wednesday, January 27, 2010

winter a.k.a exam

assalamualaikum.....
alkesahnye skang nie adlh musim sejuk ~~bunyi angin dier yg kuat smpi disalah tafsirkn bunyi hantu~~ plus cuaca mid term jugak...
mulanya sabtu lepas ~~ahad ader paper histo~~..my housmate n i ~~teringt wat karangn 'my family and i'~~ dh tade turn masak...but we turn into 'nk mkn cari sendirik' week...
start tu jugak lah..my breakfast changed...dr nasi goreng ke cereal ~~rindu breakfast di msia~~
belambaknye nye ah kotak2 cereal kt dlm ini umah..~~adakah berat aku akn turun~~
nie proper nye cereal..yg tak proper............

exam@imtihan@peperiksaan@cubaan@ujian@dugaan......
mengantuk taktau nk kate..~~aku kene kuat untuk hapuskn si satan time nie~~...
intenet pulak ta reti nk off sendiri bila aku da start study..~~nk harap aku tutup...almaklum!~~
perut asyik bernyanyi lagu yg bingit~~ bising..jd aku kene bg dier senyap~~
sejuk yg menggigit~~ kene gigit sakit..jd saratoga la penghalangnye~~


tp camne pun..intenet la teman aku time aku tgh kesusahn~~bkn ssh ape..aku mengantuk, aku g kt intenet~~
otak terlalu tepu maa ngn ini lesson...jd aku wt la ape yg aku selalu wat...tepu otak nie bukn cobaanlyn je r cerpen2 takpun bkk je fb.fullstop.



No comments: