Tuesday, June 15, 2010

be my nestle coffee-mate?


intan...sabar ye sayang..Allah kan ada..
kita letak lah segala kepercayaan kepadaNYa..
pasti ada hikmah semua ini, tan..
tan...
kita sama2 ya...
sama2 rasa pahit manis perjuangan ini..
kongsilah,
aku sedia mendengar pahit manisnye..
maafkan aku,
aku seolah tak endah dengan keadaan kau
sekarang..
aku sayang kau..
percayalah..
aku datang rumah kau tadi..
aku nak peluk kau..
sebab tadi, masa kau nangis kat bilik aku..
aku just peluk sisi kau je..
tan,
aku tahu kau kuat..
Allah kan ada...
Dia pasti merancang yang lebih baik untuk kau..
kita sama2 percaya Allah itu lebih tahu apa yang terbaik,kan?
intan,
kita kongsi ye..
kalau kita pernah nangis sama2 dulu sebab kau nak pindah
tak mustahil,
kita akan nangis lagi sama2..
atas alasan yang Allah sahaja tahu buat masa ini.
intan,
aku nak kau senyum sekali je...
aku nak tahu yang kau kuat..
kau boleh..
intan,
kita merancang, Allah juga merancang
tapi
Allah sebaik-baik perancang..
sha sayang intan...^___^


ps: apa kaitan tajuk tu??haih=__=''

No comments: