Friday, June 4, 2010

saya ditag lagi...

ok.di tag oleh adinda intan syafinaz.
mahu cerita tentang saya.23 tentang saya.
fiuh.....banyaktu mek!..ape yg kau tak tahu tentang aku haa tan..=.=!

1.saya sedang belajar physiology sekarang.br 30 minit, cabut.

2.saya tak suka apa2 berkaitan hantu.sekian harap maklum.

3.saya suka aiskrim.saya tahu aiskrim boleh asthmakan saya balik.tapi, saya ada ubat.*heheh, ibu, jangan marah ye*

4.sudah stuck.apa lagi yang nak ditulis.

5. cucu perempuan kesayangan opah.kerana ada abang2 saudara saja dan seorang kakak saudara yang jarang balik kampung*selalu rindu*

6. mempunyai 1 nenek, 1 opah, 1 atuk, 3 adik lelaki, 1 adik perempuan, 19mak saudara, 18 bapa saudara, berpuluh puluh sepupu.

7. tak suka makan bawang dan makanan manis.boleh muntah.wekkk!

8. ada 1 tadika, 2 sekolah rendah, satu sekolah menengah, 2 tempat kerja, 1 university.

9. pernah berhadapan dengan pesakit H1N1.ngeri.

10. aku digelakkn sebab pakai mask semasa kerja di klinik.dan digelakkan oleh pesakit.ceh!sangat tak masuk akal kan?

11. saya admire doktor muhammad.selepas berhenti kerja.ayat "do your very best" sangat menjadi igauan hati.*ok.doktor tu dah kahwin*

12. saya suka subjek add math, math and chemistry...mereka seolah olah ubat ketika saya demam.

13. dapat offer ke matrik kuala nerang,kedah dan UNIMAP dalam course mechatronic engineering.pack barang untuk pergi, akhirnya di zagazig kita bertemu.:)

14. ustaz datang nak hntr beras dan baiki paip rumah.

15. housmate saya ada 6, roomate 1, classmate 56.

16. di tangga yang ke-16.apa lagi mahu tulis?

17. ini blog saya.

18. saya anak sulung.tapi saya tahu.ramai yang tak percaya.

19. sedang chatting dengan kawan di cairo.

20. rindu family, nak raya dengan keluarga tahun nie.insyaAllah.

21. ok.lagi dua untuk habiskan.

22. nenek suka bagi tambah duit raya senyap2 kat saya.*cucu kesayangan nenek jugak*

23.habis!dan sangat gembira!

mahu tag....
syed putra iqmal.sahaja.

sekian.

ps: mood nk buat tag!........

No comments: