Friday, April 16, 2010

sekadar2 cuci mata, melihat lelaki seperti kamu....

satu mamat sangat hensem...eh, hensem lagi ayah aku eh...so, jgn perasan sangt...
smpi2 ke gamaa, lalu lalang2 byk2 lelaki, terpikir...eh, knp nk guna satu jln ngn aku kn..pelik dah.oh, perasan pulak padahal mmg itu jln org ramai kn..masuk ke bilik kuliah dgn hidung tinggi eh, kasut tinggi 3/4 inci kn sangt beruntung walau dtg lmbt sbb lesson tak mula lagi..eh, jgn lupe ucap alhamdulillah.. doc nawal ajar best, satu2 masuk pale otak.,lekat2, stapler..oh, alhamdulillah Ya Allah, kau beri aku kesengan ini..
belajr lg, belajar lagi...

pergi melawat muzium..oh, aku sgt tak thn tp minta maaf encik jar...sy bkn tak suke awk tp awk busuk..tp awk tetp penting dlm hidup saya encik jar...tapi, tapi, tapi..ah, sudah...eh, jgn forget2 ucap lagi alhamdulillah pada Allah sbb walau busuk pun encik jar tu,  kamu tak pengsan kn???...tetp boleh oh, palmaris longus, extensor carpi radialis oh oh oh kn kn??..

ader briefing ttg exam format..sha, bape kali mak nk pesan..ucap juga Alhamdulillah sbb ader org tolong kamu nie nk jwb pekse..ish2 tak ingt2 lagi...doc hassan i luv you!..eh, eh...tak..i luv uR ANATOMY BOOK...siyes nie, ape ingt i main2 ke??...hr nie sepatutnye, aku ingt nk bg sum2 kt TKS, tp, tiqah dah bg tabung n kutipan tu...oh, how come???..Ya Allah, bagaimn nie???..takpe, mesti ader sesuatu...

"naemah, teman...nk pergi beli ayam, esok nk masak utk sc"
tersedar akhirnye hikmah walau aku tak dpt memberi untuk yg ini, insyaAllah akn ader care lain yg Allah tentukn...

akhirul kalam, Ya Allah, sungguh indah percaturan hidup yg telah Kau tetapkn...

p/s sha, mak kn kate..ucap la Alhamdulillah sbb ko da dpt beri aym kt sc ko even tak bg kt TKS..ish3..debik nak?..

*eh entry nie takde kaitan ngn tajuk ye?...blink*_*

No comments: