Tuesday, April 6, 2010

terima kasih : nasihat sangat terbaek!

hari yg penuh kekuatn,
kekuatn yg sangt diinginkn,
kpd Maha Kuasa,
dipanjatkn setinggi syukur
krn kekuatn yg Kau beri sgt
tepat pada waktunya
nyatalah...Kau sebaik2 perancang...

mengambil keputusan berpisah dgn dia
sangt pedih dan derita *aku sudah mengalir air mata pun*
..tp kerana agama aku merelakannya..
alasan ku..biarlah aku menggapai cinta drNya...
aku mahu hati aku utk agama ini...

dia terluka, aku terluka...
tp aku lebih terluka jika tak dpt perthnkn niat ku..
pada mulanya, dia mmg slh fhm...
Alhamdulillah, kudrat dn kekuatan yg Allah berikn
dan juga takdir Allah menemukn aku dgn seorg
advicer..sgt aku hargai dan syukuri....

...couple jgn men2...
...kalo syadid mmg tak bleh lgsg...
...tp soal hati n perasaan masih ader care untuk counter...
...batas syariah kene jaga...
...jgn langgar...
...berurusan hny bila perlu...
...takde msg cintan cintun...
...serahkan pasangan pada seorg yg dipercayai untuk menjaganya...
...sanggupkah setia jika tidak berhubung selama mane kamu dn dia...
...kalau dia mahu sentiasa berhubung maknanya dier mahukan perhatian..
...bagaimana jika satu masa kamu ader sesuatu utk ditumpukan...
...sanggupkah dia menunggumu?...
...cinta bukan untuk bersama...
...tapi untuk bahagiakan org yg kita cintai...
...tak boleh pentingkn perasaan sendiri...
...tentang pelajaran,..dier perlu supportive...
...belajar di ngr org, bkn semestinya selalu ada disisi...
...CINTA SUCI...
...masih berbakikah cinta jika segalanya diluah sekarang?...

terima kasih dia,krn faham...
kau dan aku..
tapi berhubung itu mungkin tidak...
seperti yg aku kate...
...berurusan bile perlu...
hikmah kamu ke sabah..
dapat menghindar kite dr berhubung..
kerja baik2 di sana...

terima kasih untuk kamu paklong..
menasihati aku walau ada ongkosnya...^_^
terima kasih untuk kamu housmate..
mendengar aku tanpa jemu...^_^
terima kasih untuk kamu adek..
menjadi prs terjun aku...^_^

setinggi syukur untukmu Ya Allah!!!!

paklong, sha takde 300junaih..ader fon nie je..*sama harga* -_^

ps tadi mkn laksa johor, nnt mahu buat laksam!

4 comments:

Unknown said...

sha, selalu jadikan diri seseorang yang berpendirian. orang yang berpendirian, meskipun dipandang hina atau dipuji, dia lebih utamakan pandangan Allah S.W.T. jika manusia memuji sedangkan Allah murka, maka selamanya kita kalah. ingat tu!

kurang hasam. ini penipuan namanya!!! 300 junaih juga! doa gagal paper bio karang~~

b-(

.traCtus.soLitaris. said...

thanks paklong!...nasihat yg sangat terbaek...heheh

*ader org jeles sha dpt advicer terbaek*oh oh oh!..**habeh la nnt ader org perasan**

hype!..selamber nk doa sha...berharga tahuk fon tu walau dlm gambr...doa blk bg mumtaz......

Unknown said...

yeke? sape yang dengki tu sha? hahahaha.

yela! paklong doa Mumtaz semula!
oh hp berharga!! wuuu

.traCtus.soLitaris. said...

hahahahah.mane leh!..tu rahsia alam kn?...:P..

nie sayang paklong lebayh...oh oh oh!!!..maklong jgn marah, sy tetap sayang maklong higher thn paklong!..hee~~