Friday, May 21, 2010

AKU....

..............tertarik dengan suara itu,
boleh tak aku nak lelaki yang berperwatakan 
seperti pemilik suara itu
menjadi imam ku kelak?

wallahua'lam..
Allah sebaik baik perancang..


ps: tak salahkan??^________^

5 comments:

.ulfa. said...

tak salah kott~
hehe..
psnn ustzh fatimah,,
doalah dr skrang..
:)

sharifah nor liyana said...

terima kasih, dear..
betul dari dulu lagikan dia ajar untuk berdoa agar mendapat jodoh yang baik cuma aku yang ego dan malaslah nk ifikir, mmg tak doa pun..bile dah besar mcm ni br lah perasaan tu dtg, semoga sama2 kita melayari behtera kehidupan dengan rasa syukur kehadratNya...:)

turtle said...

yay! sharifah dah besar.....

sharifah nor liyana said...

turtle, saya memang dah besar,kn?:)

turtle said...

.......