Tuesday, May 18, 2010

TAGGED

ok.im tagged.
bila nak jawab ini teringat seorang rakan, yang tidak suka langsung jawab tag. dia kata, jawab tag nie dia tak tahu nak jujur ke tidak.emmm, pesanan saya, 'jawab aje le'.suka dengan blur dia.hahaha.
ok.laut.

1. Apa yang akan anda buat bila dapat tahu member anda tikam belakang anda?
   Perlu balas ke?..lebih baik diam, mahu jadi orang yang kuat kena sabar...marah itu lemah, Allah kan          ada    untuk memberi balasan setimpal..


2. 6 orang di hati anda.

     keluarga(boleh dikira satu tak?), ellisya, adam(adamaya), sano(hanakimi), isra jamilla bannet, 
     avril lavigne.

3. Anda rasa anda comel?

    tidak.
4. Single or taken?
    taken by Siti Nur Haliza Production..:P
5. Blog yang anda suka....
    flexsadyna.blogspot.com
6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
    mesti.sebab share.ups!
7. Lagu terakhir yang anda dengar?
    insyaAllah-maher zain
8. Last text message..
    ibu tanya naik flight apa balik nanti.
9. Last phone call..
    kawan2.tanya result matrik. 

10. Hari terakhir anda menangis
      alamak!..maaf, takde jawapan.tapi seingatnya, minggu lepas sebab masalah tiket. 

11. Five-5- favourite colour

      purple, white, black, torqoise, orange

12. Orang terakhir YM?
      burung tekukur
13. Game paling anda suka?
      zuma
14. Apa perasaan anda menjawab tag ini?
     takda perasaan
15. Anda rasa tag ini best?
      postponed jawapan
16. Tag lagi 10 orang.

       siti aishah mad radzi
       naemah nasar
       intan syafinaz
       kak husna johari
       kak huda syukri
       zahidah
       anisah
       abubakar
       nadia ulfa
       raihana






ps: S E L E S A I
     tagged by SYED PUTRA IQMAL
      

4 comments:

Putra said...

burung tekukur itu pastinya kacak..hur hur hur...

sharifah nor liyana said...

taklahh.dia penuh selulit.

.ulfa. said...

wahwahwah~
taken by siti nur haliza prod.
hahaha~bile balik mesia?
weh.
blogku ade 2 ah.
yg lame tu ntok tazkirah~
my personal blog yg len. :)
http://qinairaulfa.blogspot.com

sharifah nor liyana said...

oh.yeke?takpe.t ko wat jugak tag taw!..kt personal blog ko ah!..t aku follow!
hahaha
SNHP, mmg lame dah!hahah